dijous, 21 de juliol del 2011

Que dolentes les braves del Boira


Que dolentes les braves del Boira. No hi aneu. Si ells no són capaços de fer unes braves decentes, és de justícia que es digui, com també s'ha de reconèixer que fa quatre anys, quan hi anaven amb època de festeig, de coneixença mútua, de vaig com una moto i arribo a casa els pares i només tinc un llibre de Monzó esperant-me, eren excel.lents. Suposem que té a veure amb allò que en Macondo comprendí que al lugar donde has sido feliz no debieras tratar de volver, per això hem decidit que mai més tornarem a Venècia, millor quedar-se amb el record d'un passeig perfecte per les ribes labaríntisques dels seus canals, que trobar un punt de decadència.
Després d'un intent de festa gastronòmica que va acabar al funeral d'una època, vàrem anar a polir els anells a casa un bon amic perquè tenim un casament a Pamplona d'aquí una setmana, i sempre va bé brillar una mica a veure si hi ha sort i acabem sortint al Lecturas. Una de les cançons del viatge, serà sens dubte, el Clint Eastwood d'Antònia Font que hi ha al seu Lamperetes. Que brillin els anells i que canti es negre de Million dolar baby.

6 comentaris:

  1. Res com les del König...

    ResponElimina
  2. Els mites cauen tard o d'hora. Jo que tinc uns anys més que vosaltres, n'he vist caure uns quants, però no patiu, la vida et dóna arguments suficients per suplir la seva absència. Com penseu que es pot viure sinó quan els Tigretons no tenen el mateix gust, els capítols de l'Inspector Gadget et semblen patètics, les cançons dels 90 comencen a sonar a Onda Rambla i els teus fills no saben qui és en Son Goku?
    Ànims i endavant, que la vida no s'atura. Per cert, permeteu-me que "hable de mi libro". L'estornell ha ressucitat amb noves i interessants entrades periòdiques.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Kasal, l'estornell ja està a la llista de mosquits comestibles!! Certament, els mites cauen, i llavors és quan es comencen a mitificar!!

    ResponElimina
  4. Jo vaig tornar a Suècia, ara que em va semblar un pèl diferent, ni millor ni pitjor, diferent!

    ResponElimina
  5. El vídeo d'en Clint, increïblement bo. Em veig reflectit en ell, no sé pas per què. Deu ser per allò del tabac...

    ResponElimina
  6. Ferran, però tu ets capaç de matar deu alumnes amb tres segons com a l'escena final de Sin Perdón?

    ResponElimina